Produk

Produk

Khamis, 28 Mac 2013

Percubaan...percubaan...1 2 3..

Bismillah n salam semua..jumpa lagi sblum masuk mggu akhir bulan Mac. Sekejapnye msa berlalu,kan? Oklah, kali ni cerita kita lari ckit dari kebiasaannya.. Selalu kite cite pasal bantal, kali ni nk cite tentang beberapa hasil kraf lain yg pernah saya buat.

Okey..gmbr tu adalah sebuah hp case, hak milik adik lelaki bongsu saya. Wrna dan designnya adalah mengikut permintaannya. Dia tu nma je lelaki tp minat sgt dgn kaler pink..auww! X kuasa I..... Hp dia ni model apentah,saya pun xingat. Tp ini merupakan percubaan pertama saya membuat hp case..jgn mare ye,lum brape nk kemas sgt..

 Hahaha...ini pulak percubaan pertama gak membuat keychain burger. Terus terang mengaku yg burger ni xberapa nk jd,x comey... dapat ilham dan trus bersemangat nk wat lps slsai solat zhur. Asalnye nk wat saiz comel je...ala2 biskut jem tu,tp skali siap dpt buat sbesar pnumbuk lak.. Mmg byk lg nk kna bljr utk wat keychain 3D ni..hmmm....

Ini pulak kopiah anak buah...maknye teringin nk watkn nama,tba2 saya pulak yg tercalon utk buat bnda ni. Dpt je tugasan trus ligat kepala berfikir mncari idea. Alhmdulillah dpt juga siapkn..hrp2 my sister in law puas ati la ek... hehe...

Setakat ini dulu untk kali ni, jumpa lg bulan April nnt k.... Bye...

Tiada ulasan: