Produk

Produk

Jumaat, 15 November 2013

Musim Naik Pelamin Punya Hal..

Bismillah.. Haha..tengok tajuk je pun da tau ape agaknye yang akan diceritakan dalam entri kali ni. Bulan lepas sangat berharap dapat wat bantal pengantin. Alhamdulillah..nampaknya masih berkesempatan untuk berkraf. Walaupun bukan tempahan orang, tapi rasa puas ati sangat sebab sekurang-kurangnya da ada pengalaman buat benda-benda ni..

 

 

Gambar tu semuanya tentang BANTAL CINCIN yang saya buatkan khas untuk adik ipar saya..temanya gold.. Cover bantal dibuat daripada material flanel yang lembut, bunga-bungaan tu pula dibuat daripada ribbon satin..100% handmade tau.... ^_^


Ok...singage tu pula saje saya buatkan untuk dia.. Bukan ape,bleh gak jadi props mase photo shoot dia.. Tapi, kalau ada sesiapa berminat, signage ni sesuai juga digantung sebagai signage di pintu bilik, pintu utama atau di ruangan kerja anda..



Bantal pinky yang sweet ni sebenarnya hadiah dr anak saya untuk cikgunya. Hujung bln nanti katanya, memang sama tarikh dengan my brother in law. Disamping sebagai hadiah, tujuan lain adalah untuk tujuan promosi.. Mana tau lepas ni cikgu-cikgu dia berminat nak tempah pula. Hehe.. Bantal ni bersaiz 12"x12".. Covernya dibuat daripada flanel, huruf-huruf dari felt, dan bunga-bunga daripada ribbon satin.. Berkenan? Apelagi...meh la tempah cepat sebelum barisan menunggu jadi panjang.. ;)

2 ulasan:

Unknown berkata...

assalam sis..berkenan sarung bantal ni..brapa sis?

pm ke no ni pon bleh 0134352026

Hazlina Masri berkata...

Maaf sgt2 pd yg brtanya,xperasan lgsg... klau berminat pd lain2 produk lain leh trus pm ke fb Alin Craft Lover k..