Produk

Produk

Jumaat, 27 Mac 2015

Pinky-pinky lagi..

Assalaamu'alaikum..

Bismillah..

Ok..nak belanja 1 lagi entri untuk bulan Mac ni.. Untuk kali ni dua order saya jalankan sekaligus saing-saing. Warna yang di minta sama, so saya masukkan sekali dalam entri kali ni.

Tempahan yang atas tu untuk bakal raja sehari. (Tapi sekarang ni dah selamat nikah la..) Adik ni request nak gambar seorang cikgu dan seorang askar. Kali ni tak taulah nak cedok mana idea nak tiru kartun tu, nak tak nak design le sendiri.. Harap-harap adik ni puas hatilh ye.. 

Actually adik ni tempah bantal beserta sarung bantal. Saiznya 12x12inci. Material yang digunakan untuk cover bantal adalah flanel.. 

Ok...bantal ni pula repeat order dari my regular customer. Masuk ni kali ke 3 dia order dengan saya. Yg first dulu gambar barbie n spidey. Pastu bantal tema The Car. Kali ni Frozen, and ada satu lagi tempahan dia yang saya belum upload. Terima kasih sangat-sangat kerana sudi repeat order dengan akak ye dik.. ;)

Bantal yang ni materialnya daripada cotton, cuma nama dan gambar saya gunakan felt. Walaupun rupa si Elsa dan Anna tu tak berapa nak jadi, tapi so far orang boleh teka gambar ape tu kira jadik lah yek.. hehehe..

So, sekian dulu untuk bulan Mac. Jumpa lagi di bulan April nanti.. Wassalam..



Tiada ulasan: