Produk

Produk

Isnin, 30 Mei 2016

Eh, ni ape pula ni?

As salamu'alaikum wbt

Bismillaahirrahmaanirrahiim..
Alhamdulillah..

Sempat lagi menulis di blog kesayanganku di penghujung bln Mei ni.
Bulan Mei memang bulan yang sibuk. Sebab itu saya terpaksa tutup semua tempahan, hinggakan nak update blog pun tak sempat.

Ok..disebabkan bulan lepas saya berhutang 1 entri, so utk bulan ni saya akan up 3 entri termasuk 2 entri untuk bulan Mei.
Untuk entri kali ni nak cerita tentang tempahan dari kawan sekolah saya. Dia jadi cikgu sekarang. Nak tau apa yang dia tempah....?

Tau tak ape tu..
Haa...itulah pom pom..!

Ini first time saya dapat tempahan ni. Guna imaginasi sendiri je macamana cara nak buat dia. Sakit pinggang jugaklah nk siapkan. Nasib baik member puas hati. Gebu rimbun katanya. Alhamdulillah..


Ok...entri kali ni pendek je. Next entri kita cerita pasal karekter pillow pula k..
Bye...As salam..



Tiada ulasan: