Produk

Produk

Selasa, 18 Julai 2017

Beg Pelbagai Guna Cikgu

Bismillaahirrahmaanirrahiimm..

Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera.

Rupanya hampir 3bulan tak update blog. Arghh.. rasa bersalahnya dengan blog saya ni.. Bulan 5 haritu busy sangat dengan tempahan hari guru, lepas tu bulan 6 dah busy kejar tempahan sebelum raya sampai tak sempat nak jahit baju raya.

Maaf sangat2 pada follower, saya cuba kejar balik masa yang dah terlepas tu. Ok, untuk entri kali ni saya nak up produk yang masih baru.



Beg ni di reka oleh sorang customer dan dia minta saya realisasikan beg yang menjadi idamannya ni. Saya pun cuba jelah mana yang termampu dan tadaa... inilah hasilnya.

Beg yang bawah tu pula adalah percubaan kedua saya sebab dah ada yang berkenan. So far ok je feedbacknya.



So, sesiapa yang teringin nak tempah atau ada design sendiri yang ingin direalisasikan boleh saya cuba tunaikan mengikut yang termampu ye.
Nanti next entri kita tengok produk baru lagi k.. chow..

As salamualaikum..


Tiada ulasan: