Produk

Produk

Sabtu, 12 April 2014

Guestbook untuk Orang Baru

Bismillah dan alhamdulillah...

Bertemu sekali lagi untuk bulan April. Kali ni nk bercerita tentang tempahan yang diterima dari Kota Bharu, Kelantan..  Customer saya ni sedang dalam pantang waktu ni, tp guestbook yang ditempahnya dah lama, lebih kurang sebulan yang lepas. Manakala majlisnya hanya akan dilangsungkan pada awal bulan Mei akan datang.. Katanya dia teringin nak buat 1 guestbook memandangkan tidak berkesempatan nak buat masa kawin dulu..hehe..

Pada yang tengok buku ni mesti fikir.. "Baby kembar ke..?" Sebenarnya saya pun tertipu gak..hehe.. Majlis ni untuk anak yang baru lahir dan dibuat sekali dengan anak sulung lelakinya.. Sebab tu ada dua nama di situ ye...
Atas permintaan beliau, hiasan untuk cover saya gunakan hiasan quilling.. 

Warna tema yang sangat sweet...sesuai dengan baby-baby yang diraikan..


Pandangan penuh@hadapan guestbook untuk baby..! Harap berpuas hati dengan hasil kerja saya ye..

So, bagi sesiapa yang berhajat untuk mengabadikan kedatangan tetamu pada majlis yang penuh barakah seperti ini, jangan malu-malu untuk hubungi saya di fanpage fb Alin Craft Lover k...




Tiada ulasan: