Produk

Produk

Rabu, 28 Oktober 2015

Suka Suki Kraf

Bismillaah..

Assalaamu'alaikum semua follower
(Berangan macam ramai peminat lak..hehehe..)

Ok...actually entri kali ni umpama selingan je coz untuk kali ni apa yang akan di'share'kan bukanlah tempahan dari customer tapi lebih sekadar terapi untuk diri saya menghilangkan rasa bosan..

Beg yang atas ni namanya ang pow purse. Saya testing je ni buat untuk diri sendiri. Masih banyak yang perlu diperbaiki.

Beg yang ni pula permintaan adik perempuan saya yang 'psiko'. Hahaha...takdelh, gurau je tu. Dia panggil beg ni beg parang. Konon tujuannya untuk takutkan mat2 ragut. kononnye laa..

Ok, bantal emoji ni pula permintaan adik lelaki bongsu saya. Sementara stok kain masih ada, saya ikutkan jelh permintaan dia. Bukan selalu buatkan pun.. hehe..

Ok...yang ni pula gara-gara memandai-mandai beli kain tak tanya-tanya customer dulu. Tapi hikmahnya, saya dapat buat bantal leher untuk saya sekeluarga. Dah tak mau lagi dengar orang sebelah komplen tido macam anak burung minta makan. Huhuhu....malunye aii...

Ok....sampai sinilah dulu untuk bulan Oktober. Untuk entri seterusnya nanti saya insya Allah kite jumpa dalam hujung bulan ye sebab tiba-tiba dapat order bertalu-talu.

Sampai jumpa lagi....as salam..

Tiada ulasan: