Produk

Produk

Khamis, 22 September 2016

Fenomena Dompet Syiling

Alhamdulillaah..

Ceritanya bermula bila satu hari saya terfikir kenapalah saya tak buatkan coinpurse untuk anak-anak saya sedangkan mereka simpan duit merata-rata tempat.
Inilah purse try 'n' error yang saya buatkan utk anak-anak. Tanpa disangka-sangka kawan-kawan anak saya berkenan nak beli juga..

Ini customer pertama anak saya. Tempahan ni ambil masa yang lama walaupun cuma satu sebab saya cuba designkan sebaik mungkin untuk customer cilik saya.

Siap, satu beg, menyusul pula tempahsn yang lain... siap request nak kain apa gitu. Alahai nak...terpaksalah ikutkan jelah..

Kemudian, rupanya dalam ramai-ramai kawan di fb tu ada yang berkenan nak tempah untuk anaknya. Takpelah, saya turutkan. Lagipun bukan orang lain. Kawan sekolah menengah saya dulu juga..

Nampak tak betapa fenomenanya kisah disebalik coinpurse ni?
Haa...kisah dlm entri saya seterusnya lagi best. Tunggu tau..

Tiada ulasan: