Produk

Produk

Selasa, 6 Januari 2015

Bantal Birthday

Bismillaahirrahmaanirrahiim..

Salam semua.. Baru beberapa hari yang lepas saya update blog, hari ni dah update lagi. Ni bukan ape, saya nak bayar balik hutang satu entri untuk bulan lepas. So maknanya untuk bulan ni saya akan post 3 entri..

Ok, untuk entri kali ni nak cite tentang order yang diterima pada November yang lalu. Bantal ni tempahan dari member adik saya yang katanya nak diberikan pada kawannya awal tahun ni.. Harap-harap buddy dia suke la ye..


Bantal ni bersaiz 12inci x 12inci . Material yang digunakan ialah gabungan 2 kain cotton yang berbeza warna serta picture n huruf dari felt.

Sejak akhir-akhir ni saya lebih selesa gunakan kain cotton atas faktor mudah dicari, lebih banyak pilihan warna, dan tidak mudah brbulu. Bukanlah nak kata kain lain tak bagus, tapi pada pendapat saya  kalau adik-adik crafter yang baru berjinak-jinak dengan kraf ni, penggunaan kain felt untuk body bantal sesuai jika bantal tu bukan untuk tujuan harian. Contohnya bantal untuk photobooth, bantal kereta..haa..yang tu sesuai. Tapi kalau nak buat tido, nak wat peluk hari-hari rasanya lebih sesuai pilih kain cotton  atau flanel.

Dan..untuk my dear customer, kalau u all rasa nak request guna kain felt boleh inform awal-awal k.. Kain felt ni yang bestnye warna dia cantik dan harganya pun boleh tahan la.. Tapi terpulang jugalah pada keselesaan pengguna..k. 


Ok, rasanya macam dah terlebih bebel.. Kena pulun balik siapkan order.. Jupa lagi untuk entri ketiga nanti k.. Wassalam...

Tiada ulasan: