Produk

Produk

Rabu, 28 Januari 2015

Tempahan Mengikut Set

Bismillaahirrahmaanirrahiim..

Assalaamu'alaikum dan alhamdulillah..

Bertemu lagi untuk entri ke 3 untuk tahun 2015 ni.. Kita straight to the point jelah ye..
Disebabkan ada beberapa order yang saya terima pada bulan November lalu inginkan tempahan dalam bentuk set, so pada entri kali ni saya nak story pasal tempahan mengikut set ye..


Set yang diatas tu ala-ala set budget. Mengandungi 1 bantal baby bersaiz A4 dan comforter@tilam. Set ni tempahan dari kawan lama saya untuk kakak ipar dia kot..(lupa dah untuk sape dia nak bagi aritu.. Sori Kathy..) Kiranya ala-ala surprise la ni..


Yang ni macam tempahan yang sebelum ni.. Set Bantal Pengantin. Design ni memang famous betullah, ni kali ke 3 saya dapat request dari customer minta buat design ni. Tabik springg la kat designer picture ni. Tp nak minta maaf banyak-banyak pada tuan punya bantal kalau kartun tu tak berapa nak comey lak buat kali ni. Apepun tq sangat-sangat coz sudi tempah dgn akak ye..


Ok....bantal yang ni pulak bukan tempahan dari sesiapa, saje buatkan untuk seseorang yang nak naik pelamin aritu.. Tapi sayangnye saya tak tau pulak pasangan mempelai ni kategori veteren. Adehh..macam tak sesuai rasa nak bagi, tp sebab dah siap packing kite bagi jelah.. Yang kelakarnye, siap bukak balik sampul hadiah tu semata-mata lupa nak snap picture..hehehe.. Ini sebenarnya percubaan pertama saya untuk buat bantal bentuk love. Kira ok la kan....

Eh, baru perasan entri kali ni semuanya tema pink. Hehehe.. Kalau ada yang nak tau harga untuk set-set tempahan bantal kat atas tu boleh la pm kami k.. InsyaAllah kami akan melayani anda sehingga anda puas hati..

So, sampai di sini dulu untuk entri bulan Januari edisi 2015. Sampai bertemu lagi pada bulan akan datang... Da daa..



Tiada ulasan: