Produk

Produk

Khamis, 1 Januari 2015

Sarung Bantal Xtra Size

Assalaamu'alaikum...

Bismillah dan Alhamdulillaah..
Selamat Tahun Baru 2015 untuk semua...!

Syukur dipanjangkan umur untuk meneruskan apa yang dah dimulakan.. Tahun baru kembali dengan berbagai-bagai azam baru. Semoga dipermudahkan jalan untuk mencapai apa yang dihajatkan.

Ok, kite terus kepada topik utama.. Sedihnya, sepatutnya entri ni saya keluarkan untuk bulan Disember. Tp disebabkan my lovely notebook tiba-tiba tak mau hidup, makanya lambat sikit untuk keluarkan entri ni. And..actually tempahan ni dah lama disiapkan, cuma saya terpaksa 'simpan' supaya blog ni nanti tak ketandusan story bila tiba-tiba tak de order yang masuk. (Eh, banyak lak membebelnye..hehehe..)


Pada yang selalu tengok kat fb, sarung bantal ni saya dah pernah upload dalam bulan Oktober (kalau x silaplh..) yang lepas. Ni first time saya buat sarung bantal untuk katil King/Queen. (Katil Single pun bleh sebenarnya..huhu..)

Customer request warna tema pink-purple. Tapi jenuh gak nak cari kain bercorak pink untuk 'dipurplekan'. (Harap buat2 faham jelah ayat ni klau ade yg x fhm tu ye.. :p ) So, cari punye cari jumpa lak kain ade corak rerama nih. Nak bagi ade warna pink saya buatkan picture bunge tu (x ingat dah ape nama bunge nih) dan nama pemilik bantal bewarna purple. So far diterima, alhamdulillaah..

Ya, bagi yang tertanya-tanya, sarung bantal ni berzip untuk keselesaan tuan punye bantal.. Tapi disebabkan saiznya besar dari yang selalu saya buat, so harganya pun ada 'up' sikitlah.. Nak tau berapa boleh pm saya di nombor di atas tu k..


So, Sampai di sini dulu untuk kali ni. List order banyak untuk bulan ni dan hadapan..kena fokus pada orderan dulu. Free2 nanti i story mory lagi k..

Sempena Tahun Baru 2015 ni nak wish sikit...Have a nice year k... ^_^ Bye...

Tiada ulasan: